; Odalys Vacances Hulp en veelgestelde vragen

Odalys Vacances Hulp en veelgestelde vragen

Klik op Bestemming en vervolgens op een van de thematische tabbladen (zee, bergen, platteland, stad...), kies uw vertrekdatum, een regio, een resort of een accommodatie of zoek met een trefwoord

De resultatenlijsten kunnen worden gesorteerd op prijs of relevantie en verfijnd volgens uw persoonlijke criteria om de juiste accommodatie voor u te vinden.

U kunt uw verblijf direct online reserveren op www.odalys-vacances.com U kunt ook bellen met een van onze adviseurs op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Uw reservering wordt definitief zodra uw betaling is ontvangen.

Meer dan 30 dagen voor vertrek: aanbetaling van 25% van de prijs, inclusief belasting

30 dagen voor vertrek: 100% van de prijs, inclusief belasting

Zodra u uw betaling per bankpas heeft bevestigd, ontvangt u een betalingsbevestiging en een bevestiging van uw verblijf op het e-mailadres dat u bij uw reservering heeft opgegeven.

Controleer uw "ongewenste e-mail" of "spam".

In geval van niet-ontvangst, gelieve het speciale formulier in te vullen: Contacteer ons

Er zijn verschillende betalingsmethoden beschikbaar:

  • Creditcard (Visa, Mastercard en American Express): rechtstreeks op de beveiligde website odalys-vacances.com of telefonisch bij een klantenadviseur.
  • Paypal: alleen op de beveiligde site
  • Bancontact: alleen op de beveiligde site
  • Bankcheque: indien u telefonisch en meer dan 30 dagen van tevoren reserveert
  • Wij accepteren geen C.A.F. vouchers en hebben geen door de VACAF erkende centra.

NIEUW!

  • Betaal in 3 of 4 termijnen via uw bankpas
    Betalen in 3 of 4 termijnen met een bankpas is even gemakkelijk als betalen in 1 termijn! Met onze partner Pledg is het mogelijk om vandaag te vertrekken en pas later te betalen! er is geen datumbeperking voor de datum van uw verblijf om hiervan gebruik te kunnen maken. U hoeft geen bewijsstukken op te sturen en de aanvraag tot aanvaarding van betaling in 3 of 4 termijnen per creditcard gebeurt automatisch online met een onmiddellijk antwoord van Pledg Conditions : Het bedrag van uw reservering moet tussen € 100 en € 1500 inclusief btw liggen, de vervaldatum van uw creditcard (MasterCard, CB, Visa) mag niet binnen de 4 maanden na de bestelling liggen, noch vóór de datum van de 4e betaling, uw reservering moet op onze website worden gedaan. De optie betaling in termijnen is alleen beschikbaar bij reserveringen die daarvoor in aanmerking komen; als deze niet wordt weergegeven op uw betalingspagina, moet u een andere betalingsmethode kiezen. Alleen Pledg beslist of de aanvraag al dan niet wordt aanvaard en Odalys Vacances is niet op de hoogte van de redenen voor een eventuele weigering.
    Een lening is een verplichting en moet worden terugbetaald. Controleer uw terugbetalingsvermogen voordat u hiermee akkoord gaat
  • Betaal in termijnen met uw creditcard
    Praktisch en snel. U schiet het geld niet meer voor en iedereen betaalt gewoon zijn deel Zo hoeft u nooit meer geld terug te betalen aan familie of vrienden voor een vakantie! Gedeelde betaling, van twee personen, zonder beperking van het bedrag. Met Odalys was samen weggaan nog nooit zo gemakkelijk.

Houd er rekening mee dat in onze algemene verkoopvoorwaarden staat dat het restbedrag uiterlijk 30 dagen voor vertrek moet worden betaald.

Het saldo moet worden betaald met een creditcard op onze website in uw klantenzone.

Zodra uw betaling is gevalideerd, kunt u uw "vakantievoucher" downloaden in uw klantenzone

Nee, dat hoeft niet, aangezien je de algemene verkoopvoorwaarden hebt geaccepteerd tijdens het boekingsproces.

Nee, je moet je verzekering afsluiten op het moment dat je boekt.

Voor alle wijzigingen (data, plaatsen, toevoegingen van diensten, deelnemers) kunt u telefonisch contact met ons opnemen (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur) met uw dossiernummer.

In geval van annulering (en alleen dat) dient u ons op de hoogte te stellen van uw verzoek:

  • Per post: Odalys vacances service réservation 2 rue de la Roquette - Passage du Cheval Blanc - Cour de Mai, 75011 Paris
  • Of via het speciale formulier: Contacteer ons

Neem contact op met uw ondernemingsraad / pensioenfonds of ziekenfonds om te weten of zij een partnerschap hebben met Odalys. Als dat het geval is, geven zij u een code die u in de tweede stap van uw internetreservering in het daarvoor bestemde veld moet invoeren. Zodra u de kortingscode heeft ingevoerd, klikt u op herberekenen en wordt de korting automatisch toegepast.

Overeenkomstig artikel L. 221-28 van de Franse consumentenwet is het herroepingsrecht niet van toepassing op de levering van diensten op het gebied van logies, vervoer, catering en vrijetijdsbesteding die op een bepaalde datum of een bepaald tijdstip moeten worden geleverd.

Vul het daarvoor bestemde formulier in:

: Contacteer ons

De voucher moet op de dag van aankomst in papieren of elektronische vorm worden aangeboden bij de receptie van de residentie. Er zal ook om een identiteitsbewijs worden gevraagd.

Voor elke reservering van extra diensten (parkeerplaats, huur tv, beddengoed, honden...) moet u deze diensten rechtstreeks bij de residentie te reserveren en te betalen.

Catering, skipassen en skimateriaal moeten tegelijk met uw accommodatie via internet of bij uw reserveringscentrale worden geboekt. U kunt ze ook vóór uw verblijf toevoegen bij onze reserveringscentrale.

U kunt de inbegrepen/niet inbegrepen diensten controleren op elke pagina van onze accommodaties in het tabblad "tarieven en reservering" onder de prijslijst.

Voor reserveringen van zaterdag tot zaterdag is de aankomsttijd van 17:00 tot 20:00 uur.

De accommodatie moet de volgende zaterdag voor 10.00 uur worden verlaten.

Voor een kort verblijf dient u rechtstreeks contact op te nemen met de residentie om de aankomsttijden te kennen.

Voor elke late aankomst dient u rechtstreeks contact op te nemen met de residentie om de procedure voor het overhandigen van de sleutels door te geven.

Zodra u uw aanbetaling heeft gedaan, ontvangt u een bevestiging van uw verblijf en een gedetailleerde beschrijving en contactgegevens van de woning.

Als u een speciaal verzoek heeft (bijvoorbeeld een appartement op de begane grond), neem dan 15 dagen voor uw aankomstdatum rechtstreeks contact op met de residentie om uw wens door te geven.

U vindt het telefoonnummer van de residentie op uw voucher

Wij herinneren u eraan dat dit noch gegarandeerd noch contractueel is.

U krijgt uw borg aan het einde van uw verblijf na controle van de woning terug als u het appartement schoon en zonder schade achterlaat.

Als u tijdens uw verblijf een persoonlijk voorwerp bent vergeten of verloren, neem dan rechtstreeks contact op met de residentie

Alle klachten moeten binnen 30 dagen na het verblijf per aangetekende brief naar onze Service Réclamations Odalys Vacances 2 rue de la Roquette - Passage du Cheval Blanc - Cour de Mai, 75011 Paris

De dossierkosten bedragen € 25

U heeft de mogelijkheid om telefonisch een vrijblijvende verblijfsoptie te maken.

Voor elke annulering of wijziging van uw verblijf behouden wij: de reserveringskosten + het bedrag van de annuleringsverzekering + een vaste vergoeding van:

  • Meer dan 30 dagen voor uw vertrekdatum: 30 euro annuleringskosten
    Dat is 30 euro + administratiekosten + verzekering indien u die heeft afgesloten
  • Tussen 30 dagen en 15 dagen voor aankomst: 25% annuleringskosten + reserveringskosten + verzekering indien u die heeft afgesloten
  • Tussen 14 dagen en 3 dagen voor het begin van uw verblijf: 75% annuleringskosten + administratiekosten + verzekering indien u die heeft afgesloten
  • Minder dan 3 dagen voor aankomst: 100% annuleringskosten

Elk verblijf dat om welke reden dan ook wordt onderbroken of ingekort, wordt niet vergoed als er geen annuleringsverzekering werd afgesloten.

Promoties hebben geen terugwerkende kracht.

U kunt niet profiteren van een aanbieding die na uw reservering is gedaan.

Terug