; Mutuaide Assitance verzekering

Mutuaide Assitance verzekering

1. Welke verzekeringen zijn beschikbaar?

Wij bieden twee soorten verzekeringen: een annulerings-/onderbrekingsverzekering, die essentiële behoeften dekt, en de multirisicoverzekering Esprit Libre, die te allen tijde bescherming biedt, voor, tijdens en na uw verblijf.

ANNULERING
ONDERBREKINGSKOSTEN
ANNULERING WEGENS COVID-19
ONDERBREKING WEGENS COVID-19
TERUGBETALING VAN NIET-GEBRUIKTE DIENSTEN IN GEVAL VAN ONDERBREKING VAN DE SPORT- OF VRIJETIJDSACTIVITEIT - VOOR HET WINTERSEIZOEN
VERGOEDING VAN DE HUURKOSTEN IN GEVAL VAN DIEFSTAL VAN OF SCHADE AAN DE SPORTUITRUSTING
PERSOONLIJK ITEM IN DE ACCOMMODATIE VERGETEN
LATE AANKOMST
Bijstand
ESSENTIELLE
CONFORT
MULTIRISQUES
ESPRIT LIBRE
BIJSTAND AAN PERSONEN IN GEVAL VAN ZIEKTE OF LETSEL
MEDISCHE KOSTEN IN HET BUITENLAND
HULP BIJ OVERLIJDEN
REISBIJSTAND
REDDINGSKOSTEN SKIPISTE
JURIDISCHE BIJSTAND
HULP- EN ZORGKOSTEN VOOR HONDEN KATTEN
VOERTUIGHULP

2. Dekt u covid-19?

Ja, onze twee verzekeringspakketten, Onderbrekingsverzekering en Multirisico Esprit Libre, dekken individuele risico's in verband met de COVID-19, en meer bepaald:

Annulering gedekt in geval van covid-besmetting, gerechtvaardigd door een PCR-test

Annulering gedekt als een dierbare in het ziekenhuis is opgenomen en ik erbij wil blijven.

Hotelkosten gedekt als ik in quarantaine ben voor covid op mijn verblijfplaats

Medische kosten gedekt in het buitenland in geval van covid-besmetting

Repatriëring op medische gronden als ik een ernstige vorm van covid heb opgelopen

Vervangende bestuurder om mijn voertuig te repatriëren bij een ernstige covid-besmetting

Begeleiding van mijn familie als ik door een ernstige covid-besmetting niet in staat ben om te rijden

Vervroegde terugkeer als een familielid in het ziekenhuis wordt opgenomen met een ernstige vorm van covid

De onderstaande voorbeelden worden niet gedekt door onze te koop aangeboden verzekeringspolissen. In het kader van het aanbod Gegarandeerde Terugbetaling worden veel collectieve situaties echter rechtstreeks door Odalys gedekt. Meer informatie vindt u op de voorwaardenpagina van de Geldteruggarantie

  • Grenssluitingen
  • Overheidsbeperkingen na een noodtoestand op gezondheidsgebied
  • Grootschalige quarantaine en lockdown
  • Ziekte in geval van een verblijf in een land dat door de regering formeel wordt afgeraden
  • Administratieve sluiting van de accommodatie

3. Hoe een schadegeval melden?

DE VERZEKERDE MOET, WANNEER HET OM VERZEKERINGSGARANTIES GAAT, VERPLICHT:

Gritchen Affinity binnen vijf werkdagen (teruggebracht tot twee werkdagen in geval van diefstal).
Deze termijnen lopen vanaf het moment dat de verzekerde op de hoogte is van de schade die zou kunnen leiden tot de toepassing van de garantie.
Na deze termijn verliest de verzekerde elk recht op schadevergoeding indien de vertraging schade heeft veroorzaakt aan het bedrijf.

Via internet:

Log in op de website:
www.declare.fr
(Dien uw bewijsstukken in en volg de voortgang van uw dossier op elk moment)

Via post:

schrijf naar
Gritchen Affinity
Service sinistre
27 rue Charles Durand - CS70139
18021 Bourges Cedex

Per e-mail

schrijf naar


sinistre@declare.fr

In noodgevallen moet u voor alle problemen die onder hun bevoegdheid vallen contact opnemen met de plaatselijke eerste hulpdiensten.
Wij vragen u om de volgende informatie:

  • uw naam en achternaam,
  • uw exacte locatie, adres en telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
  • uw contractnummer

U moet:

Terug